1- کاربران ویرا ترابر که قصد عضویت در سایت و تمایل به استفاده از خدمات ما را دارند لازم است متن قوانین و مقررات شرکت به‌طور کامل مطالعه و پس از پذیرفتن آن نسبت به استفاده از خدمات ما اقدام نمایید.

2- کلیه اصول و فعالیت شرکت ویرا ترابر بیهق منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق اجتماعی و مصرف‌کنندگان است. توجه داشته باشید قوانین مندرج در این صفحه حسب نیاز در طول زمان قابل‌تغییر بوده و این تغییرات در همین صفحه به‌روزرسانی خواهد شد.

3- شرکت ویرا ترابر بیهق این اطمینان را به شما مشتریان گرامی خواهد داد که اطلاعات وارده در سیستم به‌صورت کاملاً محرمانه در بانک اطلاعات سیستمی محفوظ مانده و هیچ‌یک از کاربران به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت، مگر مراجع ذیصلاح قانونی با داشتن حکم قضایی امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت لذا خواهشمند است اطلاعات خود را به‌صورت کامل و صحیح وارد نمایید.

4- برای لغو درخواست به هر علت از طرف مشتری تا 3 ساعت قبل از انجام سرویس 10% و پس از آن 50% از کل کرایه بابت جبران خسارت وارده از واریزی کسر و مابقی به کارت بانکی درخواست‌کننده مسترد خواهد شد.

5- بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران رزرو خودرو جهت استفاده از اتباع خارجی تنها با مجوز نهادها و یا داشتن گذرنامه و یا برگه‌ی تردد معتبر قابل انجام خواهد بود.

6- در ثبت درخواست نهایی دقت فرمایید در صورت صدور بیمه‌نامه و صورت‌وضعیت نام درخواست‌کننده درج خواهد شد و همچنین ساعت درج‌شده در صورت‌وضعیت و بیمه مسافر ملاک عمل خواهد بود و قابل‌تغییر نخواهد بود.

7- درصورتی‌که ازنظر جوی و آب و هوایی جاده مساعدت تردد نباشد سرویس از طرف شرکت لغو و به مسافر اطلاع‌رسانی خواهد شد و مشمول هزینه خسارت نخواهد شد.